søndag, mars 19, 2006

Tippeligaen: Molde FK bedre enn i fjor

Våren er her (nesten) og det er bare uker igjen til Tippeligaen starter, dette året er det store muligheter for at RBK er tilbake som et topplag.
her i sør håper alle på at IK Start skal klare det vanskelige andreåret bedre en sannsynlighetene tilsier. Jeg har godt til anskaffelse av sesongkort på stadion og håper å få se mye kvalitetsfotball på gressmatta, tipset for plasering: 8. plass.

Men mer spenning for min egen del er det når det gjelder klubben i mitt hjerte MFK. laget har fått en lei uvane med å spille 2 kamper mer i tippeligaen per år enn de andre lagene, også kalt kvalifisering.
I år har vi fått en ny ung og lovende trener, ny keeper og forhåpentligvis, nytt og bedre miljø.
jeg HÅPER og tror på en plass på øverste halvdel. 6. plass er mitt tips eller kanskje mest mitt håp.

http://www.moldefk.no

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo!
Endelig kjentfolk som har funnet ut at tippeligaen består av flere lag enn Start, VIF og Rosenborg. Jeg tror også Start skal få trøbbel med å kopiere fjorårsresultatet. Skal vi tro det lokalavisa (Fædrelandsvennen) skriver så er jo halve laget og vel så det skadet. Det skal bli spennende og følge gutta fra "Røkkeløkka" Heia Molde (er jeg vel nesten forpliktet til å si når jeg har en svigerfar som er Romsdaling). Som "Romeriking", slenger jeg på et Heia LSK i samme slengen, og håper at begge disse lagene biter godt fra seg i årets tippeliga.