mandag, januar 15, 2007

Pappapermisjon

Mandag kveld og en hard men annerledes dag er over. til vanlig bruker jeg mesteparten av dagen forran pcen på jobb og sitter mye i ro. I dag kjenner jeg at ryggen og beina er slitne, dagen har gått til å vaske klær kopper og rydde. lage litt middag og dulle med Leah. det er pappapermisjon!!

Det er mange nye ting som står på agendaen og det ser ut til å bli en begivenhetsrik og fin uke.
Neste mandag er det tilbake på jobb mens mamma blir hjemme å passer nurket:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil bare si hjertelig tillykke! Hun er helt nydelig! Pappapermisjon har jeg aldri hatt, men jeg ønsker deg lykke til med bleieskift, intervallsoving, enorme mengder med klesvask, byssing og dulling, bekymringer og fantastiske gleder. stell pent med Silje og pass på at hun ikke fryser på hendene, ( ikke la henne gå i fryseren uten votter og boblejakke) og gå ut og kjøp en varm ulltrøye til henne hvis hun ikke har det.

Anonym sa...

Det var kloke ord frå ei ung jente... :)