tirsdag, november 21, 2006

Ville til MFK

I Romsdals Budstikkes nettutgave kan man i kveld lese at Kjetil Rekdal ville til Molde Fotballklubb men ting skar seg...

HVA SKAR SEG???? Jo Rekdal svarer på det også han. MFK kunne ikke svare på andre fremtidsplaner enn at de ville rykke opp igjen. Ingen andre fremtidsplaner eller lengre perspektiv hadde MFK, dette ble for tynt for Rekdal og forhandlingene ble brutt.

Jeg forstår Reka jeg... hvis ikke MFK har andre mål enn å rykke opp så står det sørgelig fatt.. hva om fem år? ti år?
hva med å ha mål om å være Møre og Romsdals største klubb og om å kjempe blant de fem beste innen 4 sesonger og å vinne Tippeligaen innen 2010. ja dette er bare mål jeg kunne tenke meg å sette selv om jeg skulle få gleden og æren av å lede MFK. men nei... rykke opp var det Tarjei og gutta kunne finne på....

og der forsvant den beste treneren molde kunne fått.... ut i høstnatta og igjen sitter vi med en haug dansker og svensker....

sukk.....

1 kommentar:

Elisabeth og Jostein Sæth sa...

Så du er en av de mange oppgitte "tornekrattere" du også ja? Har fulgt med litt på nettsiden, og en del av kritikken går vel i overkant langt, syns jeg. Men jeg forstår selvsagt både frustrasjonen og sinnet også.

Men er det nå så sikkert at Rekdal ville vært det beste for Molde? Han ville jo etter det jeg har forstått heller ikke binde seg til noen langtidskontrakt. Og vel er Rekdal særdeles dyktig, men han virker ganske uforutsigbar også...

Blir spennende å se hvilken svenske eller danske - eller en annen luring - som blir presentert på lørdag...

Lykke til med neglebitingen!

Jostein