fredag, juli 13, 2007

Ja det står til liv...

Hei etter å ha hatt en ganske så hektisk forsommer på jobb har jeg tatt ferie....
av ren tilfeldighet tok jeg meg en tur innom min egen blogg for å se om noe hadde skjedd i det siste:)
Jeg måtte desverre innse at det var over 2 mnd siden sist innlegg fra min side. Da er det jo ikke rart at også aktivieten generelt har falt.

Altså jeg lever:) og det gjør også resten av familien.. Ferien avvikles på nordvestlandet med lavt skydekke og 13 grader.. det er meget mulig at det blir flere innlegg om ikke lenge.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var på tide kanskje ja:) Bilder av Leah har blitt etterspurt!:)

Anonym sa...

Glemte visst å skrive at det var jeg som skrev det! Men er ikke jeg som har etterspurt bildene..hehe:)

PG sa...

jasså er det du Silje som driver med anonymterror:)

jo skal se om jeg ikke får tatt et par bilder av prinsessa vår!!!